loading...
ـــــــــــ رئــــــــــــــــال مــــــــادریــــــــد ـــــــــــــــــ
رئالی بازدید : 17 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

ستاره جوان رئال مادرید قراردادش را با این باشگاه تا سال 2020 تمدید کرد.

 رافائل واران مدافع جوان فرانسوی رئال‌مادرید قراردادش را با این باشگاه تا سال 2020 تمدید کرد. این بازیکن فرانسوی در زمان نقل و انتقالات تابستانی از چند تیم پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد تا در رئال‌مادرید بماند.

واران با خوشحالی از تمدید قراردادش با رئال مادرید گفت: خیلی خوشحالم که می توانم تا 2020 در خدمت رئال باشم . خیلی خوش شانس بودم که از جوانی فرصت بازی در تیم بزرگی چون رئال مادرید داشتم. می خواهم همیشه بهترین بازی‌هایم را برای تیمم انجام بدهم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و آرزوی هر فوتبالیستی است که در این تیم بازی کند.

 

واران در پایان گفت: از مسئولان رئال تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و قراردادم را با این تیم تمدید کردند. حالا می‌توانم با تمرکز بیشتری روی فعالیت فوتبالی‌ام تمرکز کنم و بتوانم در بازی خودم پیشرفت کنم.

رافائل واران در زمان نقل و انتقالات تابستانی از تیم چلسی پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در مادرید باقی بماند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رئال در این فصل چندم خواهد شد؟
    کلیپ

    دانلود آهنگ دسته جمعی بازیکنان رئال مادرید

    حجم:20MB                                                                   فرمت:MP4

    دانلود
    بهترین عکس هفته


    اخبار


    جدول لالیگا