loading...
ـــــــــــ رئــــــــــــــــال مــــــــادریــــــــد ـــــــــــــــــ
رئالی بازدید : 10 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 پس از صحبت های اخیر پیرامون از بین رفتن رابطه دوستی ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو و اعلام خبر سرخوردگی مورینیو از رونالدو به خاطر از دست دادن پنالتی در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12، حال سرمربی تیم فوتبال چلسی در مصاحبه ای با شبکه TV1 اذعان کرد که هیچ مشکل و در عین حال رابطه دوستی با کاپیتان تیم ملی پرتغال ندارد.

"رابطه ای بین من و کریستیانو رونالدو وجود ندارد، زیرا که او بازیکن رئال مادرید است و من سرمربی چلسی. اثر او در دوران کاریم کاملا مشخص است  و او را یک ماشین گلزنی می دانم که به من کمک کرد فاتح رقابت های کوپا دل ری و لالیگا شوم،  اما شما نخواهید توانست ما را در حال بیرون رفتن با یکدیگر مشاهده کنید زیرا که رابطه ای بین ما وجود ندارد.

من تلاش می کنم خاطرات شیرینم را از او به یاد داشته باشم و امیدروارم در ادامه دوران بازیگری اش هم علی الخصوص در تیم ملی پرتغال و همچنین در باشگاهش موفق باشد."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رئال در این فصل چندم خواهد شد؟
    کلیپ

    دانلود آهنگ دسته جمعی بازیکنان رئال مادرید

    حجم:20MB                                                                   فرمت:MP4

    دانلود
    بهترین عکس هفته


    اخبار


    جدول لالیگا